Friday, June 17, 2016

GIVEAWAY BUKU {PRE-LOVED} JUN 2016


Terima kasih kepada blogger Kim Chaa sebab anjurkan GA ni. This is a very great GA and a dream that comes true for those who really love to read novels. Walaupun tak menang GA ni but it's ok I just want to support this GA. Kalau menang alhamdulillah rezeki. 

Kalau disuruh untuk nyatakan satu dua buku yang saya nak sangat, sebenarnya saya nak semua. Sesiapa yang ada rak di rumah yang penuh dengan buku akan tahu perasaan tu. Haha. Tapi kalau terpaksa juga memilih, saya teringin nak baca ESC by Budak Tomato dan Whatever You Say I Am by Anwar Hadi. Reason dia banyak, tapi salah satu sebab utama adalah penulisnya antara orang yang agak dikenali. Budak Tomato like seriously mesti ramai yang kenal. Anwar Hadi apatah lagi. Mereka merupakan public figure yang sangat berpengaruh jadi saya yakin penulisan mereka pun bukan calang2. Tapi Laki Aku Negro Kau Peduli Apa by Dr. Hayya Bilal pun macam menarik juga. Ah, entahlah. Semua macam menarik. 

Actually saya nak buku-buku tu sebab saya nak input baru dalam hidup saya. Saya nak something yang dapat menggerakkan saya untuk menjadi someone better. Dan juga dapat menggerakkan orang lain untuk menjadi someone better. 

2 comments:

  1. all the best..

    jemput join GA :)

    http://ciksukataip.blogspot.my/2016/06/kad-raya-ga-by-nina_97.html

    ReplyDelete